Polityka Prywatności i Polityka Cookies
Dziękujemy za korzystanie z usług firmy „Healthy Skin Angelika Pierucka”. Zależy nam na ochronie Twojej prywatności i dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Niniejsza polityka prywatności wyjaśnia, w jaki sposób zbieramy, używamy, przetwarzamy i chronimy Twoje dane osobowe.
Korzystanie ze strony internetowej https://angelikapierucka.pl/ oraz sklepu internetowego pod nazwą „AngelikaPierucka” oznacza akceptację poniższych warunków Polityki Prywatności i Polityki Cookies.
W razie pytań możesz się skontaktować ze mną:
- telefonicznie: 796 005 545
- mailowo: kontakt@healthyskin.wroclaw.pl
Ta Polityka Prywatności i Polityka Cookies określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników oraz plików Cookies, oraz innych technologii pojawiających się na stronie internetowej https://angelikapierucka.pl, oraz w sklepie internetowym pod nazwą „AngelikaPierucka”.
1. Administratorem strony i danych osobowych przekazywanych w jej ramach jest Angelika Pierucka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Healthy Skin Angelika Pierucka, pod adresem ul.Grabiszyńska 66e, 53-504 Wrocław, NIP: 8952206440 zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w polityce prywatności, a każdego Użytkownika strony obowiązuje znajomość aktualnej polityki prywatności. Na dole strony znajduje się data publikacji aktualnej Polityki prywatności.
2. Cele zbierania danych
-
- Realizacji zamówień w sklepie internetowym.
- Wykonania usług kosmetycznych.
- Wykluczenia przeciwwskazań do zabiegów kosmetycznych oraz do stosowania określonych kosmetyków.
- Wystawienia faktury oraz spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego w przypadku dokonania zamówień w Sklepie internetowym.
- Udzielenia zniżek lub informowania o promocjach.
- Rozpatrzenia reklamacji lub roszczeń związanych z umową.
- Kontaktu w sprawach związanych z realizacją usługi.
- Tworzenia rejestrów związanych z RODO i innymi przepisami prawa.
- Utrwalenia i rozpowszechniania wizerunku klienta.
- Zarządzania Stroną internetową Administratora w celu dostosowania treści do potrzeb użytkowników oraz doskonalenia jakości usług.
- Badania satysfakcji z oferowanych usług.
- Wewnętrznych celów administracyjnych związanych z zarządzaniem kontaktem z Użytkownikiem.
- Wysyłania newslettera oraz prowadzenia marketingu bezpośredniego.
3. Rodzaje zbieranych danych osobowych
Podczas korzystania z naszych usług możemy zbierać następujące rodzaje danych osobowych:
-
- Dane identyfikacyjne, takie jak imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu.
- Dane kontaktowe, takie jak adres zamieszkania, adres dostawy.
- Dane zdrowotne, takie jak informacje o stanie zdrowia (podane dobrowolnie).
- Dane zamówień.
- 4. Zbierane i przetwarzane są dane automatycznie oraz te dane, które użytkownik sam poda. Podanie danych jest dobrowolne. Niepodanie niektórych informacji oznaczonych jako obowiązkowe jest jednoznaczne z brakiem możliwości wykonania danej usługi.
Podanie przez Użytkownika danych, które nie są obowiązkowe lub nadmiaru danych, których Administrator nie potrzebuje przetwarzać wynika z decyzji użytkownika strony i wówczas przetwarzanie odbywa się na podstawie przesłanki zawartej w art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda). Użytkownik udziela zgody na przetwarzanie tych danych oraz na zanonimizowanie danych, których Administrator nie wymaga i nie chce przetwarzać.
Zbierane są również dane automatycznie, podczas wizyty na stronie np. adres IP użytkownika, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp. (dane logowania). Dane zbierane automatycznie mogą zostać użyte do zbierania danych demograficznych o użytkownikach lub do personalizacji zawartości strony w celu jej ulepszenia, analizy zachowań użytkowników na stronie internetowej. Dane te przetwarzane są wyłącznie w celach administrowania stroną, zapewnienia sprawnej obsługi hostingowej, czy kierowania treści marketingowych i nie są kojarzone z danymi poszczególnych użytkowników. Więcej o cookies przeczytasz w dalszej części niniejszej polityki.
Dane mogą też być zbierane na potrzeby wypełnienia formularzy znajdujących się na Stronie, o czym jest mowa w dalszej części polityki prywatności.
Pamiętaj, że przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem przez nas Twoich danych:
-
- prawo dostępu do Twoich danych osobowych, w tym prawo do informacji o Twoich danych osobowych oraz uzyskania kopii danych osobowych;
- prawo sprostowania danych osobowych, jeżeli są nieprawidłowe oraz prawo do uzupełnienia danych niekompletnych;
- prawo usunięcia danych osobowych;
- prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do przeniesienia danych osobowych;
- prawo wniesienia skargi do organu ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia niezgodnego z prawem przetwarzania Twoich danych osobowych;
- prawo cofnięcia w każdym momencie każdej zgody bez podawania przyczyn oraz bez wpływu na przetwarzanie, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- PRAWO DO SPRZECIWU wobec:
- przetwarzania przez nas Twoich danych na potrzeby marketingowe, tj. sprzeciwu wobec przekazywania Ci informacji o naszych promocjach, ofertach, produktach, w tym usługach, akcjach i wydarzeniach, w tym ofertach specjalnych), przy czym po wniesieniu takiego sprzeciwu nie wolno nam już będzie przetwarzać Twoich danych dla celów marketingowych;
- przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych do celów wynikających z tzw. prawnie uzasadnionych interesów przez nas realizowanych -z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.
5. Administrator informuje Użytkownika, że powierza przetwarzanie danych osobowych m.in. następującym podmiotom:
-
- Mailer Lite Ground Floor, 71 Lower Baggot Street, Dublin 2, D02 P593, Irlandia w celu wysyłki newslettera i korzystania z systemu mailingowego,
- LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań, KRS: 0000503852, NIP: 7831711517 – w celu przechowywania danych osobowych na serwerze, obsługi domeny i serwera pocztowego,
- FAKTUROWNIA SP Z O O (KRS: 0000572426 – w celu wystawienia dokumentów księgowych,
- Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia (Google LLC) i Google Cloud Poland Sp. z o.o., ul. Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa – w celu korzystania z usług Google
- innym zleceniobiorcom lub podwykonawcom zaangażowanym do obsługi technicznej, administracyjnej, lub do świadczenia pomocy prawnej na rzecz Administratora i jego klientów, np. pomocy księgowej, informatycznej, graficznej, copywriterskiej, wirtualnej asystentce, firmom windykacyjnym, prawnikom, itd.
- urzędom np. urzędowi skarbowemu – w celu realizacji obowiązków prawno-podatkowych związanych z rozliczeniami i księgowością.
Dane osobowe Użytkownika mogą być udostępnianie innym odbiorcom danych, takim jak portal Facebook, współpracującym agencjom reklamowym lub innym podwykonawcom obsługującym Fanpage Administratora, serwisowi IT, wirtualnej asystentce.
W związku z faktem, że Administrator korzysta z zewnętrznych dostawców różnych usług np. Facebook i spółki zależne, Google, Microsoft itp. dane Użytkownika mogą być przekazywane tych firm. Google i Facebook stosują mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO (np. certyfikaty) lub standardowe klauzule umowne w odniesieniu do swoich usług.
Szczegółowe informacje dostępne są w treści polityki prywatności każdego z dostawców tych usług, dostępnych na ich stronach internetowych. Przykładowo:
Google LLC: https://policies.google.com/privacy?hl=pl
Facebook Ireland Ltd.: https://www.facebook.com/privacy/explanation
6. Dane użytkownika będą przechowywane Dane Użytkownika będą przechowywane przez Administratora przez czas realizacji poszczególnych usług/osiągnięcia celów oraz:
-
- przez okres realizacji usługi i współpracy, a także przez okres przedawnienia roszczeń zgodnie z przepisami prawa – w odniesieniu do danych przekazanych przez kontrahentów i klientów czy Użytkowników,
- przez okres 5 lat do czasu wykorzystania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej
- do odwołania zgodny na przetwarzanie danych osobowych
- przez okres maksymalnie 3 lat w przypadku osób, które wypisały się z newslettera w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami (np. informacja o dacie subskrypcji i dacie wypisania się z newslettera, o ilości otrzymanych newsletterów, podejmowanych działaniach i aktywności związanej z otrzymywanymi wiadomościami), lub po okresie 1 roku braku jakiejkolwiek aktywności przez danego subskrybenta, np. nie otworzenia jakiejkolwiek wiadomości od Administratora.
- do czasu dezaktualizacji danych
Okresy przechowywania danych wskazane w latach liczone są na koniec każdego roku, w którym nastąpiło rozpoczęcie przetwarzania danych.
Szczegółowe okresy przetwarzania danych osobowych, dotyczące poszczególnych czynności przetwarzania, znajdują się w rejestrze czynności przetwarzania Administratora.
7. Na Stronie mogą pojawiać się linki odsyłające do innych stron internetowych. Będą one otwierać się w nowym oknie przeglądarki lub w tym samym oknie. Administrator nie odpowiada za treści przekazywane przez te strony. Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z polityką prywatności lub regulaminem tych stron.
8. Administratorem danych osobowych Użytkownika na stronie fanpage pod nazwą „Healthy Skin” na Facebooku w serwisie Facebook (dalej jako Fanpage) jest Administrator.
Dane osobowe Użytkownika podawane na Fanpage będą przetwarzane w celu administrowania i zarządzania Fanpage, komunikowania się, wchodzenia w interakcję, kierowania treści marketingowych i tworzenia społeczności.
Podstawą ich przetwarzania jest zgoda Użytkownika i prawnie uzasadniony interes administratora, który polega na na wchodzeniu w interakcje z Użytkownikami i Obserwującymi Fanpage. Polubienie/obserwowanie Fanpage jest dobrowolne.
Zasady przebywania w portalu społecznościowym Facebook wynikają z regulaminów Facebooka.
W każdej chwili, Użytkownik może przestać obserwować Fanpage. Administrator nie będzie jednak wówczas wyświetlać Użytkownikowi żadnych treści związanych z Fanpage.
Administrator widzi dane osobowe Użytkownika, takie jak np. imię, nazwisko czy informacje ogólne, które Użytkownik umieszcza na swoich profilach jako publiczne. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są przez Facebook na warunkach zawartych w jego regulaminach.
Dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane przez okres istnienia Fanpage na podstawie zgody wyrażonej poprzez polubienie/kliknięcie „Obserwuj” Fanpage lub wejście w interakcje np. pozostawienie komentarza w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, tj. marketingu własnych produktów lub usług albo obrony przed roszczeniami.
Dane osobowe Użytkownika mogą być udostępnianie innym odbiorcom danych, takim jak portal Facebook, współpracującym agencjom reklamowym lub innym podwykonawcom obsługującym Fanpage Administratora, serwisowi IT, wirtualnej asystentce.
Pozostałe uprawnienia Użytkownika opisane są w niniejszej polityce prywatności.
Dane Użytkownika mogą być przekazywane do państw trzecich zgodnie z regulaminem Facebooka.
Dane te mogą być też profilowane, co pomaga w lepszym spersonalizowaniu oferty reklamowej kierowanej do Użytkownika. Nie będą jednak przetwarzane w sposób zautomatyzowany w rozumieniu RODO. Powyższe zasady związane z danymi w ramach portalu Facebook stosuje się również do portalu Instagram.
9. Administrator stosuje następujące rodzaje formularzy w ramach Strony:
-
- Formularz zapisu na newsletter, pobrania bezpłatnego materiału, zapisu na webinar itd. – wymaga podania w odpowiednim miejscu swojego imienia i adresu e-mail. Pola te są obowiązkowe. Następnie Użytkownik, w celu dodania jego adresu e-mail do bazy subskrybentów Administratora, musi potwierdzić chęć zapisu. Uzyskane w ten sposób dane są dodawane do listy mailingowej w celu wysyłania newslettera.
Subskrypcja/zapis oznacza, że Użytkownik zgadza się z niniejszą Polityką prywatności oraz wyraża zgodę na wysyłanie mu informacji marketingowych i handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej np. e-maila.
Poprzez zapis na newsletter Użytkownik wyraża również zgodę na wykorzystywanie przez Administratora telekomunikacyjnych urządzeń końcowych Użytkownika (np. telefonu, tabletu, komputera) w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług Administratora oraz przedstawiania Użytkownikowi informacji handlowych.
Powyższe zgody są dobrowolne, ale konieczne do wysyłki newslettera, w tym m.in. do przesyłania bezpłatnych materiałów, informowania o usługach, nowych wpisach blogowych, produktach, promocjach i rabatach oferowanych przez Administratora lub produktach osób trzecich polecanych przez niego.
Zgody mogą zostać w każdej chwili wycofane, co spowoduje zaprzestanie wysyłania newslettera zgodnie z zasadami zawartymi w niniejszej polityce prywatności.
Newsletter jest wysyłany przez czas nieokreślony. Dd chwili zapisania się na listę do czasu wycofania zgody. Po wycofaniu zgody, dane Użytkownika mogą być przechowywane w bazie newsletterowej jeszcze przez okres do 1 roku, w celu wykazania faktu udzielenia przez Użytkownika zgody na komunikację poprzez newsletter, działań Użytkownika (otwieralności e-maili) oraz chwili jej wycofania, a także ewentualnych związanych z tym roszczeń.
Wysyłka newslettera może zakończyć się w przypadku niewykazania przez Użytkownika aktywności przez minimum 3 rok od rozpoczęcia świadczenia usługi newsletter lub odczytania ostatniej wiadomości e-mail (wysłanego newslettera).
-
- Formularz zamówienia w Sklepie – Składając zamówienie w sklepie internetowym Administratora musisz podać dane zgodnie z zasadami zawartymi w regulaminie sprzedaży w celu realizacji zamówienia. Są to głównie: imię, nazwisko, nazwa firmy, NIP, adres zamieszkania lub siedziba firmy, ewentualnie adres do doręczeń, adres e-mail. Jeżeli posiadasz już konto użytkownika w sklepie to wówczas wystarczy podanie loginu (lub adresu e-mail) oraz hasła i zalogowanie się na swoje konto, a następnie dokonanie dalszych kroków związanych z zamówieniem.
Administrator przechowuje dane przez czas realizacji zamówienia czy usługi, a po jej wykonaniu przez okres niezbędny do ochrony przed roszczeniami. Ponadto, przez czas wskazany przepisami prawa np. podatkowego (m.in. okres przechowywania faktur).
-
- Formularz reklamacji i odstąpienia od umowy w sklepie internetowym – W przypadku korzystania z usług lub produktów Administratora możesz złożyć reklamację lub odstąpić od zawartej umowy poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego i formularza odstąpienia od umowy załączonych do regulaminu sprzedaży. Możesz także dokonać tych czynności bez wypełniania formularza, jednakże podając niezbędne dane.
Wymagane w tym wypadku dane to: imię, nazwisko lub ewentualnie nazwa użytkownika, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy oraz numer PKD (jeżeli zamówienie było dokonywane w imieniu firmy), adres e-mail, numer telefonu (ewentualnie), numer rachunku bankowego (jeśli konieczny będzie zwrot).
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do rozpatrzenia reklamacji zgodnie z przepisami prawa oraz regulaminem sprzedaży. Dane będą przechowywane w celu realizacji procedury reklamacyjnej / odstąpienia od umowy oraz w celach archiwalnych i obrony przed roszczeniami.
-
- Formularz założenia konta Użytkownika w sklepie internetowym – konto klienta zostaje zarejestrowane podczas składania przez Użytkownika zamówienia w sklepie internetowym i podania danych: imię, nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania, adres siedziby firmy, NIP, a następnie hasła.
Założenie konta odbywa się na zasadach podanych w regulaminie sprzedaży i jest usługą świadczoną drogą elektroniczną. Zasady utrzymywania konta oraz jego ewentualnego usunięcia zawarte są w regulaminie.
Obowiązkowe są dane oznaczone jako takie i bez ich podania nie będzie możliwe założenie konta użytkownika. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.
Administrator może powierzać przetwarzanie danych osobowych podmiotom trzecim bez odrębnej zgody Użytkownika (na podstawie umowy powierzenia). Dane pozyskane z formularzy nie mogą być przekazywane podmiotom trzecim.
Jeżeli Użytkownik korzysta z usług dostawców zewnętrznych jak np. Google powinien zapoznać się z ich polityką prywatności, dostępną u dostawców tych usług, na ich stronach internetowych.
-
- Formularz wypełniany przed wykonaniem usługi dotyczący stanu zdrowia. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wykonania usługi. Administrator przechowuje dane przez czas realizacji usługi, a po jej wykonaniu przez okres niezbędny do ochrony przed roszczeniami.
10. Dane osobowe Użytkownika są przechowywane i chronione z należytą starannością, zgodnie z procedurami wewnętrznymi Administratora. Administrator przetwarza informacje o Użytkowniku przy użyciu spełniających wymagania przepisów obecnego prawa środków technicznych i organizacyjnych. Środki te mają na celu przede wszystkim zabezpieczenie danych osobowych Użytkowników przed dostępem osób nieupoważnionych.
Dostęp do danych osobowych Użytkowników mają jedynie osoby upoważnione, które są zobowiązane do zachowania tych danych w tajemnicy lub podmioty, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych na podstawie odrębnej umowy powierzenia danych.
Użytkownik powinien dochować staranności w zabezpieczeniu swoich danych osobowych przekazywanych w ramach sieci Internet, w szczególności nie ujawniać swoich danych logowania osobom trzecim, stosować zabezpieczenia antywirusowe oraz aktualizować oprogramowanie.
11.Treści przedstawione na Stronie nie stanowią porad czy wskazówek specjalistycznych (np. edukacyjnych czy porad zdrowotnych) i nie odnoszą się do konkretnego stanu faktycznego. Jeśli Użytkownik chce uzyskać pomoc w konkretnej sprawie, powinien skontaktować się z osobą uprawnioną do udzielania takich porad lub z Administratorem na podane dane kontaktowe. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie treści zawartych na Stronie lub działań czy zaniechań podejmowanych na ich podstawie.
Wszystkie treści umieszczone na Stronie stanowią przedmiot praw autorskich określonych osób i/lub Administratora (np. zdjęcia, teksty, inne materiały, itp.). Administrator nie wyraża zgody na kopiowanie tychże treści w całości lub w części bez jego wyraźnej, uprzedniej zgody.
Jakiekolwiek rozpowszechnianie treści udostępnionych przez Administratora stanowi naruszenie przepisów prawa i może rodzić odpowiedzialność cywilną lub karną. Administrator może także domagać się stosownego odszkodowania zadośćuczynienia z tytułu poniesienia strat materialnych lub niematerialnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Administrator nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie materiałów dostępnych na stronie w sposób niezgodny z prawem.
Treści umieszczone na Stronie są aktualne na dzień ich zamieszczenia, chyba że wskazano inaczej.
12. Strona Administratora korzysta z tzw. technologii śledzących, czyli plików cookies (“ciasteczek”).Strona nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) to dane informatyczne, niewielkie pliki tekstowe, które przechowywane są na urządzeniu końcowym, np. komputerze, tablecie, smartfonie, wtedy, gdy korzystasz ze Strony Administratora.
Mogą to być cookies własne oraz cookies podmiotów trzecich.
Pliki cookies pozwalają na dostosowanie zawartości Strony internetowej Administratora do indywidualnych potrzeb Użytkownika. Umożliwiają również tworzenie statystyk pokazujących jak Użytkownicy korzystają ze strony, jak się po niej poruszają. Dzięki temu Administrator może ulepszać Stronę internetową, jej zawartość, strukturę i wygląd.
Administrator stosuje następujące pliki cookies podmiotów trzecich w ramach Strony:
-
- Piksel konwersji Facebooka oraz reklamy tworzone poprzez portal Meta Ads – w celu zarządzania reklamami na Facebooku i Instagramie wykonywania działań remarketingowych, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora. Administrator może również kierować reklamy do Użytkownika poprzez portal Facebooka i Instagram w ramach reklam kontaktowych.
Narzędzie Piksel Facebooka dostarczane jest przez Facebook Inc. oraz jego spółki powiązane. To narzędzie analityczne, które pomaga mierzyć skuteczność reklam, pokazuje jakie działania podejmują Użytkownicy Strony oraz pomaga dotrzeć do określonej grupy osób. Administrator może również kierować treści reklamowe w ramach reklam kontaktowych.
Administrator może także prowadzić remarketing (prawnie uzasadniony interes administratora), polegający na promocji i reklamie usług kierowanych do osób, które wyraziły zgodę na wysyłkę ofert (lub osób do nich podobnych lub do użytkowników, którzy polubili Fanpage).
Informacje zbierane w ramach używania Piksela Facebooka są anonimowe i nie pozwalają na identyfikację Użytkownika. Pokazują ogólne dane na temat użytkowników: lokalizację, wiek, płeć, zainteresowania. Dostawca portalu Facebook może łączyć te informacje z informacjami jakie Użytkownik przekazuje mu w ramach posiadanego konta w portalu Facebook, a następnie wykorzystywać je zgodnie z własnymi założeniami i celami.
Administrator zaleca zapoznanie się ze szczegółami użycia narzędzia Piksel Facebooka i ewentualnie zadanie pytań dostawcy tego narzędzia. Użytkownik może zarządzać swoimi ustawieniami prywatności w portalu Facebook. Więcej informacji znajduje się pod linkiem: https://www.facebook.com/privacy/explanation.
W każdej chwili możesz zrezygnować z plików cookies, które odpowiadają za wyświetlanie reklam remarketingowych np. https://www.facebook.com/help/1075880512458213/.
Użytkownik korzystając ze strony wyraża zgodę na instalację wskazanego cookie na swoim urządzeniu końcowym.
-
- Wbudowany kod Google Analytics – w celu analizy statystyk Strony. Google Analytics korzysta z własnych plików cookies do analizowania działań i zachowań Użytkowników Strony. Pliki te służą do przechowywania informacji, np. z jakiej strony Użytkownik trafił na bieżącą stronę internetową. Pomagają udoskonalić Stronę.
Narzędzie to dostarczane jest przez Google LLC. Działania, które są podejmowane w ramach korzystania z kodu Google Analytics opierają się na uzasadnionym prawnie interesie Administratora. Polega on na tworzeniu i korzystaniu ze statystyk, co następnie umożliwia ulepszanie usług Administratora i optymalizację Strony.
W ramach korzystania z narzędzia Google Analytics Administrator nie przetwarza jakichkolwiek danych Użytkownika, które umożliwiłyby jego identyfikację.
Administrator zaleca zapoznanie się ze szczegółami związanymi z użyciem narzędzia Google Analytics, możliwością wyłączenia kodu śledzącego i ewentualnie zadanie pytań dostawcy tego narzędzia pod linkiem: https://support.google.com/analytics#topic=3544906.
-
- Wtyczki kierujące do social mediów np. Facebook, Instagram, Tik Tok,
Użytkownik po kliknięciu w ikonę danej wtyczki odsyłany jest do strony zewnętrznego dostawcy, w tym wypadku właściciela danego serwisu społecznościowego np. Facebooka. Następnie posiada możliwość kliknięcia “Lubię to” lub „Udostępnij” i polubienia fanpage Administratora, znajdujący się w portalu Facebook lub też bezpośredniego udostępnienia jego treści (postu, artykułu, video, itd.). To samo tyczy się pozostałych portali.
Administrator zaleca zapoznanie się z polityką prywatności poszczególnych administratorów, przed założeniem konta w tych portalach. Administrator nie ma wpływu na dane przetwarzane przez te portale. Od momentu kliknięcia przez Użytkownika w przycisk wtyczki odsyłającej do mediów społecznościowych, dane osobowe są przetwarzane przez konkretny portal . Powyższe wskazówki należy odnieść również do obsługi:
Facebook – fanpage znajdujący się pod adresem URL: https://www.facebook.com/Healthy-Skin-Wroc%C5%82aw-314027229299911
Profilu na portalu społecznościowym Instagram, znajdującego się pod adresem URL: https://www.instagram.com/healthyskin_kosmetolog_/
Konta w serwisie Tik Tok, znajdującego się pod adresem URL: https://www.tiktok.com/@healthyskin_kosmetolog_
-
- Narzędzia służące do oceny efektywności kampanii reklamowych Google Ads – w celu prowadzenia kampanii reklamowych oraz remarketingowych, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora.
Administrator nie gromadzi żadnych danych, które pozwalałyby na identyfikację danych osobowych Użytkownika. Administrator zaleca zapoznanie się z polityką prywatności Google w celu poznania szczegółów działania tych funkcji oraz ich ewentualnego wyłączenia z poziomu przeglądarki Użytkownika.
-
- Cookies służące do odzyskiwania porzuconych koszyków i aktywności Użytkownika na stronie sklepu internetowego, w celu skierowania komunikacji reklamowej związanej z niezakończonym zamówieniem ( prawnie uzasadniony interes Administratora)
-
- Treści z portali i stron internetowych zewnętrznych dostawców,
Administrator może osadzać na Stronie treści z portali, serwisów, blogów i innych stron internetowych zewnętrznych podmiotów. W szczególności mogą to być filmy z serwisu You Tube oraz nagrania dźwiękowe w portalu SoundCloud, Spotify oraz Spreaker.
Wspomniane podmioty trzecie mogą zapisywać pewne dane o odtworzeniach treści jakich dokonał Użytkownik.
Jeśli nie chcesz, żeby miało to miejsce, wyloguj się z danego portalu (jeśli posiadasz tam konto i jesteś zalogowany) zanim odwiedzisz moją Stronę lub nie odtwarzaj danych treści na Stronie. Możesz też zmienić ustawienia swojej przeglądarki i zablokować wyświetlanie Ci określonych treści z określonych portali.
-
- Linki afiliacyjne i programy partnerskie, w tym Google AdSense
Na Stronie Administratora mogą pojawiać się linki afiliacyjne. Jest to sposób monetyzacji treści znajdujących się na Stronie, a udostępnianych co do zasady bezpłatnie. Kliknięcie w link nie spowoduje po stronie Użytkownika naliczenia żadnych opłat. Jeśli przejdziesz na stronę zewnętrznego podmiotu klikając w link afiliacyjny i dokonasz zakupu produktu może mi zostać przyznana prowizja. Korzystając ze Strony zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies w tym zakresie.
Na Stronie mogą też pojawiać się okienka reklamowe z produktami podmiotów trzecich, w ramach tzw. Google AdSense. Administrator informuje, iż nie ma wpływu na treść tych reklam ani ich wygląd, o których decyduje algorytm dostawcy, w tym wypadku Google LLC. Ustawienia i personalizację reklam możesz zmodyfikować bezpośrednio z poziomu swojej przeglądarki wchodząc pod adres: https://adssettings.google.com/authenticated.
W ramach strony stosowane są dwa rodzaje plików cookies: sesyjne i stałe. Sesyjne usuwane są po zamknięciu przeglądarki, wylogowaniu lub opuszczeniu strony. Stałe przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika, co umożliwia rozpoznanie przeglądarki podczas kolejnego wejścia na stronę. Stałe są przechowywane przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu usunięcia przez Użytkownika.
Administrator informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies (wyłączenie ich, ograniczenie) mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Strony i utrudnić jej funkcjonowanie.
13.Podczas pierwszego wejścia na Stronę musisz wyrazić zgodę na cookies lub podjąć inne, możliwe działania wskazane w komunikacie, żeby móc dalej korzystać z zawartości Strony. Korzystanie ze Strony oznacza wyrażenie zgody. Jeżeli nie chcesz takiej zgody wyrazić – opuść Stronę. Zawsze też, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki, wyłączyć lub usunąć pliki cookies. W zakładce „pomoc” w przeglądarce Użytkownika znajdują się niezbędne informacje.
14.Korzystanie ze Strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest Strona. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. Logi obejmują m.in. adres IP Użytkownika, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym, z jakiego korzysta Użytkownik. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze. Służą do administrowania Stroną, a ich treść nie jest ujawniania nikomu poza osobami i podmiotami upoważnionymi do administrowania serwerem. Administrator nie wykorzystuje w żaden sposób logów serwera do identyfikacji Użytkownika.
Data publikacji Polityki Prywatności: 15.05.2019 r.
Data ostatniej aktualizacji: 26.07.2024 r.